S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

VÝROBA PRO ROK 2017 UKONČENA, HEZKÉ SVÁTKY A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2018


Jak pro Vás vyrábíme, ptáte se
Jak u nás v kovofoto rytiny vyrábíme, jak objednat, jak posíláme :)

 

Jak pro Vás rytiny vyrábíme?

kontaktním rytím (nemáme laser) -"Ťukáme" je speciálním fotogravírovacím strojem .... stačí když si představíte jehličkovou tiskárnu...tak princip je podobný, jehlička z tvrdokovu dělá do kovu nesmazatelné vrypy....a výsledkem je trvalý obrázek, který se nesmyje, neoloupe, neseškrábe

-Další možností je ruční rytí - ryjeme na šablonách na ručním rycím stroji (můžete si prohlédnout u lžiček )

-A poslední možnost, se kterou se u nás setkáte, je rytí kovovým hrotem do hloubky u eloxovaného hliníku (možno vidět u známek pro mazlíčky)

 

Jak výrobky zasíláme?

-Výrobky zasíláme po zaplacení na náš účet prostřednictvím České pošty jako doporučnou zásilku. Dobírky jsme zrušili, bohužel lidé je nepřebírají a výrobek s rytinou někoho jiného nikdo nechtěl koupit ani ve výprodeji Laughing

 

Jak dlouho to trvá?

-Většinou tak týden, doba nelze určit na den přesně, protože je to výroba a občas se stane, že něco zkazíme (zkazit není žádný problém, stačí malá chybka v upnutí nebo úpravě fotky ) a musíme vyrobit znovu (zmetky neposíláme, chceme vyrábět pěkné dárky)

 

CENA...

-Ceny se liší podle typu rytiny, jestli má být vyrytá fotka nebo text, jestli se jedná o jednostranné rytí nebo oboustranné, možností je hodně, protože jsme vyrobci přívěsků a můžeme si je naleštit dle potřeby.

 

Jaké fotky?

-Obecně lze vyrýt jakákoliv fotka, ale kvalita rytiny je přímo úměrná kvalitě fotky, vybírejte prosím fotky focené se světlem v obličeji (ne okno za zády), v létě spíše focené ve stínu než na prudkém sluníčku. Nejlepší je poslat fotku přímo vyfocenou, neupravovanou, nezmešovanou....úpravy fotky pro rytí uděláme, je to v ceně zahrnuté (výřez, úprava světelnosti, doostření).

Pokud si nejste jistí, pošlete e-mailem klidně fotek více, vybereme společně tu nejlepší.

Velikost záleží hodně na tom, jak je fotka vyfocená, pokud jsou na ní postavy v dálce, je lepší větší fotka, pokud je vyfocený obličej stačí i menší.

Pokud by byla fotka fakt špatná, budu Vás infomovat e-mailem.

 

PLATBA - převodem

Pro výrobky upravné na zakázku máme platbu převodem:

č. účtu 2800028756/2010

IBAN CZ2220100000002800028756

BIC kód/SWIFT FIOBCZPPXXX

po připsání peněz zásilku posíláme doporučeně prostřednictvím České pošty.

 

Jak poslat podklady (fotografie, věnování, podpis)

  1. elektronicky na email infozavináčkovo-foto.cz
  2. poštou

Adresa: Kovofoto

Hrušky 168

683 52 Křenovice

Větší soubory lze postat také přes elektronickou úschovnu www.uschovna.cz

 

Jak učinit objednávku....jak nahrát fotku, kam nahrát text

video na youtube naleznete zde

https://www.youtube.com/watch?v=FKmIu2xQV8o

 

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Budete nás kontaktovat, pokud fotografie nebude pro rytí vhodná?

Ano, pokud je fotografie ve velmi špatné kvalitě, píšeme e-mail. Hodně věcí se dá upravit, takže pokud máte pochybnosti neváhejte se zeptat. Můžete také poslat více fotografií pro výběr, více fotek prosím pošlete e-mailem.

 

Lze fotky vyfocené na šířku vyrýt na výšku - na přívěsek na krk?

Ano, je to možné, fotografie před rytím vždy upravujeme, můžeme je upravit tak, aby byly portréty na výšku

 

Je možné vyrýt více osob z více fotografií na jeden přívěsek když nemáme společnou fotku?

Ano je to možné, tahle služba není zahnutá v základních cenách, přiobjednává se.

 

Je možné vyhotovit před rytím náhled?

Ano, náhled před rytím je možné zaslat - obsahuje přesný výřez fotografie a její umístění na přívěsek, není to náhled na finální rytinu. Vyhotovení a zasílání náhledů není zahrnuté v základní ceně - lze přiobjednat se v průběhu objednávky.

 

Je možné vyrýt i nakreslený obrázek? (např. dětskou kresbu)

Ano, kresbu je možné vyrýt.

 

Je možné vyrýt i jiný motiv než portréty?

Ano, je možné vyrýt i např. auto, motorku, letadlo, dům, zvířata...jakoukoliv fotografii

 

Musí být fotografie "portrétní"? (tzn. klasický průkazový portrét?)

Fotografie může být jakákoliv, lze vyrýt dvojportrét popř. trojportrét - může být z jedné fotografie, ale lze poskládat i ze dvou i více fotografií.

 

Lze vyrýt i ručně psaný oskenovaný text?

Ano, naskenovaný text lze vyrýt (např. vlastnoručně psané věnování, podpis)

 

Jaké písmo pro rytí textu máte k dispozici?

K dispozici máme písmo, které je součástí operačního systému XP professional (ne písmo, které obsahuje textový editor word) - možné typy písma ( 10 druhů ) jsou uvedeny u produktů (pokud tam nejsou, stačí do objednávky připsat, že nebyly k dispoci a pošleme Vám je s přehledem objednávky)

 

Jak velká (jak kvalitní) musí být zaslaná fotografie?

Fotografie, ze které chcete udělat výřez, je nejlepší přímo vyfocená z fotoaparátu, neupravovaná v počítači, úpravu pro rytí děláme my, je zahrnutá v ceně.

Pokud není potřeba výřez, lze vyrýt i fotografii o velikosti 640 x 480 px.

 

Může být fotografie pro rytí černobílá?

Ano, fotografie může být i černobílá.

 

Je možné použití fotografie "v papírové podobě"?

Ano, je to možné, fotografii můžete poslat naskenovanou nebo poštou přímo - skenování a úpravu pro rytí uděláme.

 

Pokud Vás cokoliv zajímá k produktům na webu, můžete nám pod zvolený produkt napsat dotaz  :)

 

NGVkZ